Ett tag sedan.

Nu var det ett tag sedan jag skrev och nu känner jag mig redo igen att ta mig an skrivandet igen.
Humöret är inte det bästa, men det knatar på som det vore det bästa.
Idag har jag hunnit med att vakna och sedan åka till sjukhuset för att göra en magnetröntken. Tror att det var för att kolla upp den luftbubbla jag har bakom ena örat. Men jag får nog inte svaren förrän efter jul och nyår.
Mer har jag inte hunnit med eller orkat med. Ett steg i taget är det som gäller. Om inte fastnar jag i kvarnen.
 
Om fyra fem dagar är det jul och en massa ätande med familjen. Blir några täta dagar i rad och tja...alla ser nog fram emot det på ett eller annat teoe jag. Själv önskar jag att tiden går lite fortare än vad den gör. Men får nöja mig med att det ar 60 sekunder i minuten och 60 minuter i timmen och 12 timmar om dygnet....
Mycket prat om tid när det är som det är och lite till. Ögonen går i kors och jag må sluta dem snart så jag orkar med morgondagen också. Det återstår att se.
 
 
Publicerat: 2016-12-19 @ 19:02:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!