smått och gott

Försöker skriva ett inlägg här för att hålla mig ajour med verkligheten. Inte det enklaste men det fungerar tror jag. Julen närmar sig och jag vet inte riktigt vad jagska tycka om julen detta år. Men det reder sig misstänker jag på ett eller annat sät. Ska försöka att hålla bloggen flytande med men det åter står att se. Har inte så mycket som händer i vardagen eller i drömvärlden.
Mycket har hänt sedan sist jag skrev och det är svårt att stå med båda fötterna på jorden utan att man faller handlöst ner i marken. Varje andetag är en kamp i sig då ångest och panik ångest kan vara en tuff kamp att vinna. Jag skäms inte för att tala om att jag lider av psykisk ohälsa för det gör en stor del av Sveriges befolkning. Varför ska det vara så skamligt kan man tycka.
 Ja lite smått och gott blev det idag iaf och jag får se om jag kan skriva ett längre inlägg vid ett annat tillfälle. Orken hänger inte med och jag har lite julklappar som jag måste slå in. Och hoppas på att lite snö till jul, men jag har inte så stora förhoppningar. Det blir en grön jul i år.
Publicerat: 2015-12-22 @ 17:26:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!