Nyponsoppans morgon

 
Mmmmm....nyponsoppa med mandelknuttar (vet att de inte heter så men jag kallar dem för det.). Kan det bli bättre än så här en tidig morgon som denna? Skulle inte tro det om jag ska vara ärlig, inte en morgon som denna och min kropp skriker fortfarande efter sängen. Inte bra men snart om några timmar får den besöka sängen igen. Gött mos! Nu ska jag kanske försöka klä mig och ta mig ut till bussen. Det återstår att se hur många vi blir idag då vi inte var så många igår. Bara tur att man hade AS igår och jag hoppas att hon kommer idag med. Men bara så där så måste jag erkänna att jag hoppas även att det snart blir onsdag igen så man kan få träfffa sin stora sektfamilj och sjunga ut. Nu kanske veckorna går lite fortare och snart börjar faktiskt skrivarkursen också så jag har lite mer att se fram emot nu.
 
God morgon mina vänner nu drar vi vidare!!!!!
 
Publicerat: 2014-09-05 @ 07:16:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!