Du gav

Du gav mig hopp som jag aldrig känt,
men ändå känner jag en salt tår min kind.
Du gav mig en blick som jag aldrig skådat,
men i blicken fanns det ingen kärlek.
Min kropp skakar av ensamheten,
din kropp säger sanningen vi båda känt.
Vi är som dag och nat men ändå ett,
det vi känner är en förbjuden frukt.
Di vet som jag att det vi känner inte går,
vi lever i två olika världar med olika lagar.
Snälla ta bort din kärlek till mig,
som jag tror mig finns i ditt hjärta.
Du gav mig ingen chans att reagera,
du stal mitt hjärta och min kärlek trots allt.
Du vet inte hur mitt hjärta lider nu,
men jag kommer att gå vidare med dig i hjärtat.
Publicerat: 2013-05-24 @ 12:30:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!