Saknade tankar

Måndag och ingenting händer för stunden. En lelös dag med få saker gjorda, men det gör mig det samma. Kämmer att det kan behövas då och då. Har funderingar på att möblera om om lite, men det är svårt då det inte finns så många möjligheter att möblera om. Men jag vill så gärna möblera om. Får nog tänka över saken en gång till angåede detta ämne.
 
Förövrigt så njuter jag av att ha ledigt även om jag känner en viss saknad över att inte åka till jobbet. Jag vet att det bara är några veckor och jag behöver verkligen denna ledighet. Men ändå, har ingen att munhuggas med och ingen att gå på nerverna. Eller något sådant, men jag har denna vecka om nästa sedan är jag back on track. Det blir svårt att komma tillbaka med sedan när man varit hemma men men...
 
Har vänt på dygnet nu och kanske är det inte så bra, men jag kna inte hjälpa det. Det är alltid något jag måste bli klar med innan jag ska lägga mig och hux flux så är klocka mer än mycket. Även om jag kommer i säng alldeles för sent så lyckas jag komma upp tidigt . Sover inte bort dagarna och det är kanske något. Det återstår kanske att se eller hur?
 
 
Publicerat: 2013-07-22 @ 18:30:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!