Onsdagsmysterier

En onsdag till ände och jag är mer förvirrad än vanligt. Men det är inte direkt någon nyhet. Var hemma idag med då min kropp inte alls var med på noterna. Känner mig visserligen bättre nu men man vet aldrig när kroppen sätter sig på tvären.
Har även ringt och ringt och försökt att förstå vad myndigheter tänker med. Men efter mycket om och men fick jag fram det jag ville ha sagt och nu är jag relativt nöjd med mig själv. Men det krävdes en hel del och kanske en och annan tår. Ska det vara så ska det vara ordentligt.

Imorgon blir det att åka till jobbet igen och förhoppningsvis kan jag släppa mina tankar på farfar och morfar. Dessa dagar varje år sedan de dog har varit ett helvete och jag har svårt att tro att det någonsin ska släppa. Har inte riktigt fått sörja dem ordentligt och kanske beror det på att de dog så tätt inpå varandra. Har heller inte riktigt låtit mig sörja heller. Har inte låtit mig inse att de verkligen är borta.
Med detta sagt så är mina mysterier lösta för den här dagen och dags att låta mig ta en stärkande dusch för att skölja bort kylan som trängt sig på. Huvudet är tomt och trött efter dagen. Men får hoppas att det tar slut snart....
Publicerat: 2013-02-20 @ 20:01:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!