Personligheter

Har just insett att jag har mer än en personlighet och om jag ska tro tupparna och hönorna i hönsgården så har jag minst tio stycken av den varan. Inte för att jag tar det på ett negativt sätt, nej snarare tvärtom och ibland kan det faktiskt vara riktigt skönt att få vara mer än en person.

De mina jag har är då tydligen:
* Glömska Rut
* Dementa Berit
* Polis komissarien Bengt Kassler
* Mitt allterego Tant Agda
* Frustrationen
* Bagaren
* Styckaren
* Drömmaren
* Klump Maja

Misstänker att innan man vet ordet av så kommer det att komma fler av den varan. Men det är något som jag bjuder på trotts att det kan känns galet och en aning vridet. Men vad gör man inte för att underhålla de sina? Vi behöver alltid ett gott skratt för att förlänga livet.
Publicerat: 2012-09-27 @ 20:10:00


1 kommentarer
Postat av: Anna

Hehe, Bengt har man många roliga minnen av =)

2012-09-27 - 21:00:50 | URL: http://imaginerium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!