Jorden snurrar sitt varv

                                  

Dagen har varit konstig och snurrig. Huvudet och kroppen har inte hängt med över huvudtaget. Hr varit hemma hos mamma och ätit mat och pratat bort ett par timmar. Skönt att få komma hemifrån för ett tag. Men önskar att något annat kunde hända så det känns mer glatt inombords. Just nu snurrar det och voltar inom mig och jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska göra det. Allt är så förvirrande även om det går åt rätt håll. Vad vill jag? Hur ska jag göra för att veta vad jag vill? Inte lätt när man knappt känner sig själv.
Publicerat: 2012-05-31 @ 17:41:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!