Funderingar utöver det vanliga

Ännu en dag som har gått till att inte göra så mycket över huvudtaget. Har suttit och försökt att få igång min skrivarlusta, men tyvärr har det inte gått så bra som jag hade tänkt mig. Insperationen är borta och lär nog vara borta ett tag framöver. Det återstår att se när den kommer tillbaka om den nu gör det.
Har funderat en hel del på vad jag vill göra och ärligt talat så har jag ingen aning om vad jag vill göra längre. Huvudet är tomt och vissa drömmar har gått i kras. Ingenting är som man en gång trodde. Önskar att jag hade någon form av aning om vad jag vill göra. Men tyvärr har jag inte det och det ända jag vet är att det här året har inte riktigt varit som jag hade hoppats på. Det ena bakslaget efter det andra har följt varandra och jag har inte kunnat se något ljus framför mig.
Även om jag vet att jag inte är ensam så känner jag mig mer ensam nu än vad jag har varit på evigheter. Tankarna är många och känslorna svallar mer än vanligt. Gråten har varit nära så länge nu och jag vet inte riktigt över något alls. Kanske beror det på vädret jag vet inte alls, eller så beror det på ödet som spelar fler spratt än vanligt.
Utanför hör jag regnet smattra mot fönstret och jag är så trött på det här vädret. När ska det bli sommar igen så att man kan få försöka känna av sin sommarkänsla. Men det lär nog dröja ett tag som vanligt.
Publicerat: 2012-06-10 @ 15:11:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!