Det är svårt

Det är svårt att släppa taget jag vet
men hur många gånger ska det bli så här?
Livet är som en berg och dalbana
i en ranglig form.
Dock kan jag inte låta bli att fundera
på vad som skett med våra val.
Hur jag än försöker blir det bara fel
och du vill inte ta del i det som orsakas av dig.
När ska du förstå att du är anledningen
till att jag inte vill veta av dig.
Det är du som gör livet svårare än vad det är
ingen av oss förtjänar alla tårar som fälls.
Jag vet att det är svårt att förstå,
men försök att se det från mitt perspektiv.
När allt väl kommer till kritan
vill jag inte ha något med dig att göra.

Publicerat: 2012-02-13 @ 21:22:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!