Sömn problem

Köksfönstret med den fina julgardinen.

Som vanligt har jag svårt att somna och jag har testat allt men ingenting fungerar. Blir så frustrerad på att det ska vara så här. Vill så gärna kunna sova en hel natt utan att ha svårigheter att somna eller vakna titt som tätt för olika anledningar. Kanske dags att uppsöka en läkare, men helst vill jag inte göra det då jag är livrädd för allt vad läkare är. Har alltid varit och jag vet inte varför.


Min fina julgran och julkyrka

Är ledig en dag från jobbet och det är både skönt och tråkigt. Men å andra sidan kan det vara bra då jag har lite att göra här hemma. Ska baka lite julkakor och eventuellt lite julgodis. Har inte bestämt mig än hur jag ska göra. En sak är säker och det är att jag ska baka en julklapp till svågern så att han blir nöjd under julhelgen.

Bilden säger allt om min svåger


Ska även ta en driv runt lägenheten med damsugaren och piffa upp den lite med julstämmning. Det ända som saknas nu är ett par centimeter med snö utanför balkongdörren annars hade det varit extremt mycket julstämmning måste jag säga.


På fredag blir det till att vara barnvakt åt A och M då syster och svåger ska iväg på något. Vad det var har jag glömt om jag ska vara ärlig. Men men, jag blir väl påmind om vad det är på fredag när jag kommer dit efter jobbet. Kommer vara helt död efter att ha tillbringat en hel dag med bus och rackartyg. Sitter även och väntar på beskedet om jag kom in på utbildningen eller inte. Hoppas att jag har kommit in då jag vill kunna vidga mina vyer och göra något annat ett tag. Gudarna ska veta vad man egentligen har gjort under åren. Det är nog en hel del och lite till antar jag.


Jag och några kursare från Öland larvar runt lite.

Saknar tiden på Öland, det var en annan tid och mer tja vad kan man säga...mer fridfullt. Vi hade det roligt och den tiden kommer inte tillbaka. Det blir ingen mer "monkey dance" eller tekvällar eller bra taiming då K kommer och frågar om min chokladkaka är färdig utan att jag har talat om för henne att jag faktiskt tänkt baka den.
Publicerat: 2011-12-15 @ 02:19:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!