Tur i oturen

Har varit och handlat idag, det behövdes kan jag säga. Så nu är både frys och kyll fyllda till bristningsgränsen. Dessutom var de bra att far och Kerstin var med för jag skulle inte orka att gå hem med alla kassarna.
När vi väl kommit till mig för att släppa av mig så lyckas jag vricka foten när jag skulle stänga grinden. Inte så kul då foten nu är svullen och jag går spm om jag har en extra fot under. Dessuom så skulle jag ha följt med far och delat ut kallelsen till den lokala hyresgästföreningens årsmöte. Så stackars far få ta det själv.
 
Ska inte göra så mycket mer med dagen.Ska dock dammsuga lite och plocka in den rena tvätten som har legat i tvättkassen i snart en månad. Det är så typiskt mig att skjuta upp saker och ting. Men nu ska det bli andra bullar.Men får se hur mycket jag klarar av med min klumpfot, Vill inte anstränga den i onödan.
 
 
 
Publicerat: 2017-01-28 @ 12:55:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!