Tuffa tag

 
Inget nytt som har hänt, sitter och väntar på bättre tider. Det grå blir min vardag och tankarna sänker mig till botten. Men jag vet att jag borde stänga ute alla tankar på allt negativt. Men det är inte så lätt! Livet är inte lätt!
Blir till att ta en sväng till hantverkshuset och försöka vara lite social och pyslla lite. Det är bättre än ingenting alls eller hur? Men ibland är det så svårt att komma iväg att jag hellre stannar kvar i sängen och tycker synd om mig själv. Det gör inte saken bättre och då blir allt annat betydligt svårare att ta tag i.
 
Publicerat: 2016-02-22 @ 09:08:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!