Sömndrucken zombie

 
 
Isande känsla och irriterande värk, ändå känner jag mig mer levande på mycket länge. Jag vet att det inte går ihop, men det är en del av min vardag. Dagarna går allt för fort och jag vet knappt vad jag har gjort av dem. Tycker att det inte alls att det var länge sedan det var lördag och vi hade öppethus med HGF. Konstigt! 
Ja ja jag vet det är bara onsdag morgon och veckan som är har knappt börjat. Men för mig är det nästan över, det är ju trots allt lill lördag eller hur? Jobbsök och en del andra saker inplanerade. Så jag kan säga att det är ganska gött att inte behöva gå upp vid 06.00 på morgonen utan kunna sova tills man vaknar eller iaf några timmar till.
 
Ikväll är det dessutom kör. Ser fram emot det då det är veckans höjdpunkt. Det bästa som händer på hela veckan, speciellt just nu när det inte blir någon dramakurs för min del. Men det blir så i mellan åt och då är det bra att man har andra saker att göra. Det blir en ny sång att träna in och jag som inte har fått in den första ännu. Det är typiskt men vad tusan...när det väl är över så kommer de sitta som ett smäck!
Ja nu kanske det är dags att återgå till det man ska göra och försöka att vakna till. För jag vill inte gå runt som en sömndrucken zombie idag. Inte direkt idealet för min del känner jag. Å andra sidan så går jag kanske runt som en hela tiden ändå. Så vad kan jag räkna med under dagen tro? Det återstår att se och vem vet det kanske blir något bra av det...
Publicerat: 2014-09-17 @ 09:19:00


1 kommentarer
Postat av: Tessa

Tråkigt att du inte får hålla på med ditt drama längre. Men jag tror du hittar något annat istället. Sedan är kör något så upplyftande och helhetsanpassat.

2014-09-17 - 20:59:59 | URL: http://tessameddetmesta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!