Galna personligheter i illfart

Har varit dålig på att uppdatera mig här nu sista tiden, men tiden rinner iväg och alltid är det någonting som jag måste göra. Jag förstår inte riktigt hur det går till, men sanningen gör ont att se på. Nu har jag undvarat några minuter som jag kan spilla på att försöka plinta ner några ord.
Dagen har varit mer än bara galen och jag har klättrat på väggarna och gått folk på nerverna. Stackars AS har fått stå ut med minst fem av mina personligheter och min skitzo sida har visat sig mer än vanligt och det är ovanligt när det gäller mig. Och jag måste vara ärlig och säga att det skrämmer mig lite. Bara tur att det finns dem som kan skratta bort det en aning och är lika galna som mig.

Dessutom har mitt blodtryck hoppat upp och ner hela dagen, det har medfört att jag har varit mer galen och mer eller mindre produktiv på olika sätt som var länge sedan jag var. Positivt i det negativa eller hur? Och för att lägga till så är mina ögon mer eller mindre smått sura och irriterande. De lever sitt egna liv och lämnar små korn av spår i ögonvrån som gör att det kliar och svider. Torra ögon eller vad kan det vara?

Kan sitta här i evigheter och berätta om alla galenheter som hänt under dagen. Men känner inte riktigt att jag orkar eller vill det. Plus måste ju en kvinna ha lite hemligheter kvar att ta fram i mörkret. Speciellt under vintern då inte mycket händer. Sedan kan man alltid fråga Mr P vad han ser på vissa plagg numera och hur de andra i gruppen reagerar när man återberättar det.
Imorgon är det fredag och det är faktiskt riktigt gött om jag säger så. Den här veckan har varit jobbig på olika sätt och musten har runnit ur mig. Nu behöver jag ladda batterierna för att kunna återhämta mig. Nästa vecka är det både kör och Ulrika marken besök.

Publicerat: 2014-09-04 @ 19:11:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!