En lördags sysslor

Äntligen lördag och helg. Men det blir inte mycket till att vila och sova ut. Ska dela ut lite flygblad och springa fötterna av mig. Samt att jag ska försöka röja upp röran jag har i lägenheten, för jag har 78:de världskriget just nu. Men har dock inte riktigt funnit inspirationen då jag inte vet riktigt var jag ska börja. Men det är väl bara att börja i ena änden antar jag.
Så jag antar att jag har lite att göra och behöver inte vara sysslolös den här helgen med andra ord. Ska även försöka att komma igång med mitt skrivande då jag snart om ett par veckor ska börja den här terminens skrivarkurs. Och det ser jag fram emot med glädje faktiskt. Sedan återstår det att se om det blir något drama för min del den här terminen, det vet jag inte ännu. Så ännu mer spänning antar jag. Får vara glad över att jag har kören och skrivarkursen.
 
Nae....kanske dags att börja med mina sysslor nu!!!
Publicerat: 2014-09-06 @ 10:17:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!