Borde känna men är sorgsen

 
Känner att fantasin borde flöda genom mig. Men kroppen säger något annat. Förstår inte varför jag är så förbannat trött. Får bara hoppas på att det inte är något som går för det skulle bara göra stunden värre än vad den är om jag säger så. Kanske dags att börja äta lite mer vitaminer och annat sådant hälsosamt, för jag vet att på något sätt liter jag brist på något. Men vet inte vad och kanske borde jag kolla upp det. Men att gå till läkare, urk!
 
Och i veckan blir det till att tänka en hel del på Lolle som inte alls mår bra och som kommer att få somna in. Väldigt tråkigt och han är en så speciell katt. Det känns tungt det måste jag säga, men jag vet även att det är ju det bästa för honom att få somna in. Det kommer verkligen bli tomt! Sedan är det bara gaphalsen Lisa kvar som verkar ha mer energi en någonsin!
Publicerat: 2014-09-07 @ 13:33:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!