Paus under lång tid

 
Efter en längre paus känns det som jag borde ta en längre paus. Tiden känns inte räcka till så som jag egentligen vill. Dock kan man ju inte få allt man vill eller hur? 
November och dagarna går fort. Bara någon vecka och lite till innan det blir en mini form av domedagen. Skämt å sido, men känner att det är mer eller mindre något gammalt över mig. 
 
För övrigt händer det inte så mycket och det är skönt även om jag är mer än bara rastlös. Dock är det hanterbart utan att jag vet hur eller varför. Försöker dock planera lite julklappar åt familjen. Det är dags nu även om jag inte har den blekaste vad jag ska ge dem. Lite tidigt kanske? Inte när det gäller mig då jag oftast är ute i sista minuten annars när det gäller planering av just denna sort. Dessutom försöker jag reda ut vad som ska ske efter den 12 december då jag slutar på Medborgarskolan. Men vill inte riktigt ta tag i den biten förrän jag vet vad den nya regeringen bestämt sig för. Då de inte vill att denna sysselsättningsfasen (fas 3) ska finnas kvar. Men jag har inte några större förhoppningar över att det blir bättre. 
 
Dessutom börjar det närma sig för konserten och jag är nog bara mer än nervös. För er som inte har beställt några biljetter så kan jag säga att det finns gott om biljetter kvar till den sena föreställningen. Så det är att beställa och sedan gå på en underbar konsert på Konsert &kongress. Underhållning på hög nivå måste jag säga.
 
Publicerat: 2014-11-09 @ 13:01:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!