Nedbruten

 
Är mer än nedbruten än vad jag först trodde. Men jag vet att jag kan klara av det här. Genom att utsätta sig för svårigheter kan man ta ett litet steg framåt. Jag vet att jag behöver mer än så, men kan inte riktigt låta mig göra mer nytta än vad jag redan gör. Ångesten är hög och jag gråter mer än vad jag egentligen vill. Kan inte hindra det, tårarna bara rinner och ögonen är mer än bara svullna. 
Ser den här morgonen som en utmaning och jag ska iväg för att få träffa lite folk, bli lite mer mänsklig. Jag behöver det. Ser det som det är och uppskattar att det finns människor som kan få mig att le lite då och då. Jag försöker fortfarande att förstå men det går inte riktigt. 
 
Dags att göra sig i ordning och försöka få lite saker gjort innan dagen rinner iväg för mig. Lite frisk luft och sällskap av människor som tar mig för den jag är kan vara det jag behöver just nu. Det är tur att det finns likasinnade och vissa som kan göra saker lite lättare. Det finns även dem som kan få mig att se saker som en galen humoristisk film från 50 talet. Nu får vi bara hoppas att dagen blir bra och att vädret är på min sida för en gång skull. Men är föga förhoppningsfull när det gäller det svenska vädret.
 
Publicerat: 2014-11-26 @ 07:30:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!