Lördags solen

Det är lördag och eftermiddag. Med ett sinne som står helt still för en gång skull. Är inte helt hundra på om det kommer att vara så eller om det bara lurar mig. Men får passa på att njuta av det medan det sitter i. För vem vet vad som händer efter nästa sväng.
Tiden går för fort och snart är det jul och nyår. Otroligt och en aning skrämmande för jag vill kunna njuta av stunden. Dock rullar allt på och jag får allt hänga med.

Imorgon blir det att träffa familjen och bli firad. Far och faster kommer också bli firade då vi har fyllt år i veckan. Känns inte som att man har blivit äldre på något sätt. Dessutom så sitter min 30 års kris fortfarande kvar även om den inte har något större grepp om mig. Får bara hoppas att vädret är lika bra som det är idag. För solen har faktiskt vågat ta sig fram och lyser upp denna underbara höstdag.
Publicerat: 2014-11-22 @ 13:36:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!