En söndags morgon

 
Jag är visserligen en höst människa men detta tar nu kol på mig. Den här hösten har varit allt annat än positiv på alla sätt. Orken, hälsan och viljan har inte infunnit sig alls. De har lyst med sin frånvaro lika starkt som en sommardags soligaste dag. Nu får vi bara hoppas att vintern går fort och att våren kommer. Och att det blir en vår som kan göra så att allt blir till det bättre. En vår med mycket av glädje och sång är precis vad jag behöver.
 
Nej nu säger jag bara god morgon och gosar ner mig i soffan innan jag ska göra mig i ordning och knata hem till far för att ha lite av kalas. Är både trött och pigg på samma gång. Varför måste jag vakna så tidigt på morgonen när det är en söndag? Har inte någonting som jag måste upp för så dags idag. Ja ja det är ju trots allt min kropp som bestämmer i detta fall. Bara tur att jag somnade tidigt igårkväll. Så några timmars sömn har man iaf fått och det är ju något.
 
Publicerat: 2014-11-23 @ 06:30:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!