Vanlig tisdag

En helt vanlig tisdag med kanske inte vad jag hade hoppats på. Har varit hemma idag och kurerat mig då jag inte mått så bra och sovit riktigt dåligt. Känner mig dock lite bättre så det blir till att åka till jobbet imorgon. Dock (kanske inte bara) är det en halvdag så jag kommer ifrån tidigare och hem tidigare. Skönt att ha halvdagar i mellan åt. Så jag sitter hemma och tar det lugnt i min ganska varma lägenhet. Har inte gjort så mycket då jag inte har haft orken till att göra något. Men ska ställa mig och ta min disk och göra rent lite i köket. Känner att jag måste göra något nu då jag börjar bli lite väl rastlös.
 
Tankarna har varit många och lite väl överväldigande men jag överlever. Nästa vecka ska jag få besked från läkaren om hur min senaste diagnos kommer att se ut. Vet inte om jag vill veta eller inte. Kanske lika bra att få det svart på vitt så att man kan gå vidare. Bara tur att man har människor runt omkring sig som inte ställer för många frågor och finns där när jag behöver dem. Men visst det finns dem som ställer lite väl många frågor också. Men de är inte många vilket är skönt.
Publicerat: 2014-05-27 @ 13:56:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!