Solsting och glömda ord

Tror nästan att jag lider av solsting, om inte annat så lider jag av värmeslag. Är helt urlakad och ingen energi alls plus att jag dessutom känt av en realistisk känsla av att vilja sova även om jag inte har varit trött. Svårt att beskriva och kanske underligt för den som läser det. Med detta till trots har jag gjort allt som ingenting har att erbjuda. Med andra ord inget alls. Är inte förvånad över att dagarna har blivit som de blivit den sista tiden. Har dock kommit iväg och röstat i EU valet, tack vare Elza. Sedan har jag varit hemma hos far och Kerstin för att fira morsdag och ätit mat. Och inte förglömmas att vi spelade bingolotto. Förvånad? Inte? Ja du jag förstår dig och givetvis vann man inget men det kunde jag ha sagt tidigare.
 
Sitter i en lägenhet som är på väg att bli en bastu och det är nästan icke hållbart. Men jag härdar ut som tidigare år då jag inte riktigt kan vädra och dra genom med frisk luft. Men ska i dagarna sätta upp mina mörkläggningsgardiner för att underlätta det hela en aning. Borde kanske gå ner i källaren och ta upp fläktarna för att få någon form av genomdrag. Men det får bli en annan dag, nu ska jag njuta av att söndagen snart är slut och att jag egentligen borde ta mig en kall dusch. Imorgon är det en ny dag och en ny arbetsvecka, bara skönt att det blir en kort vecka den här veckan. Två 1/2 arbetsdag. Kan det bli bättre än så?
Publicerat: 2014-05-25 @ 21:22:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!