Maj usket

Känner mig ganska luddig och relativt ensam om att förstå mig själv just nu. Även om jag vet att det inte är så känns det riktigt komiskt eller hur man nu ser på saken.
Dessutom så tror jag att vädret har påverkat mig en aning under dagen. Jag brukar gilla regn i vanliga fall, men idag känner jag att det inte är så. Regnrusket har tryckt ner mig ordentligt i skorna under dagen och även om det är bekväma skor jag använder gör det ingen större skillnad.

Idag var det första onsdagen på tre månader som vi inte hade någon kör på kvällen. Det känns tomt och ganska trist över att inte kunna åka iväg och ösa ur all energi i sång. Får helt enkelt vänta till hösten då kören drar igång igen. För jag ska återanmäla mig igen till hösten. Dessutom så har vi fått ett gig till i augusti på stadsfesten. Så lite har jag att se fram emot under sommaren. Dessutom så var det sista gången med dramakursen igår och även där känns det vemodigt och på tisdag kommer jag att känna mig helt vilsen. Mer än vanligt med andra ord. Inte bra men vad kan jag göra åt det? Allt har ju sitt slut eller hur?

Har egentligen inte gjort så mycket under dagen. Lyckades försova mig, det händer lite väl ofta den sista tiden nu. Inte bra jag vet! Men det blev till att sortera lite pärlor och sedan göra ett busigt barnhalsband. Har även suttit och skrivit på en bok jag påbörjade i höstas. Mr P har varit på mig att skriva klart den. Undrar varför, men ja ja! Har även dividerat bort tid och skratt med AS och C2 och det är alltid roligt. Lyssnat lite på musik under eftermiddagen och Mr P poängterade att vi hade torsdagsmys på en onsdag. Hmmm....ja ja kan det bero på att vi brukade spela musik på torsdagar och fredagar förr i tiden när vi var ett stort gäng.
Publicerat: 2014-05-07 @ 21:34:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!