Inga dagar är som denna

 
Efter en dag med ingenting gjort känner jag mig mer eller mindre redo att krypa till sängs även om jag har saer kvar att göra. Är ruskigt trött och huvudet säger både sitt och vad jag inte vill känna. Med andra ord har jag skallebang och det är ingen höjdare alls. Men får ta det som det är och härda ut. Har visserligen tagit en panodil så jag får hoppas på att det släpper snart.
 
Imorgon är en ny dag och jag får ta den som det kommer eller hur? Men jag tror att det kan bli bra. I värsta fall kan jag ha fel. Sitter hemma hos far och har fått mat. Så jag är mätt och belåten och borde bege mig hemåt igen. Har lite saker som borde bli gjort innan jag kan göra kväller. Och mycket kommer att avgöras hur mitt huvud mår. Men jag är optimistisk och det är kanske bra det.
Publicerat: 2014-05-13 @ 17:29:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!