God morgon ångest

 
Godmorgon!
Känner mig mer död än levande, näsan rinner och ögonen kliar.
Tack för det säger jag till pollen och gräsallergin. Inte precis något jag räknat med.
Får helt enkelt stå ut med det och ta en allergitablett för att bli något levande. Men frågan är dock hur.
Kanske lika bra att bege sig till bussen för att kunna komma till arbetet. Det är ju trots allt en arbetsdag idag, det är vad jag har hört att det är iaf. Men kan inte lova att det stämmer. Ska dock fortsätta med mitt träd som jag inte blev klar med i fredags. Har stora planer för detta träd, men vet inte om det kommer fungera.
 
Ett steg i taget och jag kommer framåt. Har en stor och gripande ångest i bröstet och det blir inte lättare av att jag måste vänta på få svar på några frågor jag har. Försöker skaka av mig känslan men det går inte.
Någon som vill ta över skiten? Inte okay det gör inte så mycket.
 
Publicerat: 2014-05-26 @ 06:55:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!