Full fart

Känner mig lite frånvarande och vet egentligen inte varför. Eller jo egentligen vet jag nog det om jag tänker efter riktigt ordentligt. Har haft en dag som varit fylld med saker hela tiden från morgon till kväll. Och jag kommer inte att vara hemma förrän vid nio ikväll. Om jag sovit dåligt i natt så lär jag nog sova som en stock nu. Får hoppas på det och jag kan inte lova något då min kropp kan få för sig att leva sitt eget liv. Inte alltid så enkelt och det är inte alltid jag har en lösning på problemet heller. Skulle vilja men sådan lyx har jag inte alltid. Men vem har det egentligen? Men en sak är säker och det är att jag är hur trött som helst nu och jag är långt ifrån nära min säng. Suck!

Under förmiddagen var vi i Mjölby och träffade våra kollegor där och vi fick lära oss att vika små askar. Inget nytt egentligen även om vi här i Linköping inte riktigt har pysslat med det. Dock så var det riktigt roligt och det lär nog bli fler askar om jag känner mig själv rätt. Får bara hålla mig i styr så att det inte blir allt för många askar bara. Har en tendens till att göra lite för mycket av vissa grejer har jag märkt. När vi skulle åka hem från Mjölby så fick vi problem med bilen och det var ett tag som vi trodde att vi skulle bli kvar i Vikingstad. Men vi kom tillbaka till Medborgarskolan igen med skinnet i behåll. Men det var några som fick sig ett gott skratt.

Snart dags att bege sig till Hgf expeditionen för att gå på andra kurstillfället. Ska bli intressant men jag kommer att missa bo mötet som är ikväll. Men det kan inte hjälpas och det finns andra som kan vara där och ta min plats. Jag kan ju inte vara överallt på en och samma gång även om jag skulle vilja det. Får höra av de andra senare om hur det blev och vad som inte blev. Och jag undrar vad vår kära hyresvärd kommer med för svar på de boendes frågor. Får bara hoppas att de inte är så fega och att de boende försöker att sätta sig in i deras situation också även om det kan tyckas vara svårt i vissa lägen. Det kan även jag hålla med om i vissa fall åtminstone.
Publicerat: 2014-05-19 @ 16:57:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!