En fredags historia

Sitter nu hemma och försöker att slappna innan jag lägger huvudet på kudden. Vilket i och för sig kommer att bli väldigt snart. Huvudet snurrar och det är så många tankar som åker fram och tillbaka. Ibland undrar jag vad som egentligen händer. En sak är iaf säker och det är att jag inte längre har samma förtroende till vissa myndigheter. De kan ta sig i *****!!! Hur som helst så är det fredagskväll och helg. Det kan inte bli bättre än vad det är just nu. Och för tillfället så är livet relativt lugnt och avslappnande. Men jag hyser inget större hopp om vissa saker, det gör mig bara mer förvirrad än vad jag egentligen behöver vara och vill vara.

Varit och jobbat som vanligt och inte mycket har egentligen hänt. Det har varit som alla andra dagar. Vill säga lugn och ganska händelselös. Har suttit och gjort lite decoupage och snackat bort tiden med AS och C2. Visat E1 lite filmklipp från konserten i lördags. Det är faktiskt otroligt hur fort tiden har gått och att det är en vecka sedan vi hade konserten i Missionkyrkan. E1 och jag pratade lite om det och det känns fortfarande lika färskt nu som under och efter konserten. För övrigt så har arbetsdagen inte erbjudit mig något speciellt. Men det kan vara lika skönt när det inte händer något som när det händer en hel del.

Nu på kvällen följde jag med far, styvmor och en granne till dem och åt på Hamlet. Otroligt trevligt och gott dessutom får jag tillägga. Blev bjuden på mat, te och en tia maria med mjölk. Så tiden gick lite fortare än vad jag räknat med och efter den här veckan så kändes det verkligen skönt att få åka iväg så är och äta på restaurang. Nu tänker jag släppa den här veckans tunga bördor och blicka framåt. Först och främst helgen och sedan nästa vecka. På söndag är det Skäggetorpsdagen och kommer att vara där stort sätt hela dagen för att jobba där. Ska bli intressant och kanske rent utav ganska trevligt.
Publicerat: 2014-05-09 @ 22:54:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!