Bara så du vet

Är i någon form av speedad kaosartad tillväga sätt som får min hjärna att gå i högvarv. Jag vet inte hur det fungerar eller varför jag fått det just idag. Men jag är på något sätt nöjd att det egentligen har kommit. Även om jag inte fått så mycket gjort under dagen har idéerna sprutat och sprudlat. Så jag borde nog vara nöjd och kanske får ner det på papper innan jag glömmer bort det. Det är det som är problemet för min del och det är inte alltid så bra. Tro mig det är det verkligen inte. 
 
Förmiddagen gick åt till att gå på ett studiebesök till Gårdshuset för att se om jag kan/kunde börja där när min tid på Medborgarskolan slutar nu i juni. Men jag är dock inte riktigt säker då jag vill ha ett tredje år på Medborgarskolan. Men min kära handläggare på af har bestämt sig att sätta sig på tvären. Så jag har fått kämpa och jobba lite mer för att kunna få fram något bra. Väntar och hoppas på att jag får ett läkarintyg från min läkare som kan intyga på att det är bättre för min del att vara kvar på Medborgarskolan för att kunna jobba mer min PÅ (panik ångest) samt, andra svackor jag får titt som tätt. Plus att jag gärna vill ha en stöttningen jag har av mina handledare och kollegor nu när jag går genom en utredning för en diagnos för en ev. siffer/bokstavs kombo. 
 
Nu är iaf kvällen här och jag ska inte göra så mycket mer av dagen eller kvällen. Fixa till lite lunch för morgondagen kanske. Och diska upp disken som ingen annan gör åt mig. Skulle behöva dammsuga också men det får jag ta i helgen istället känner jag. Är inte på humör för att jaga dammråttor eller liknande monster. Dessutom kanske inte mina grannar skulle bli så glada över att jag börjar dammsuga halvåtta på kvällen. Men jag har grannar som gör konstiga saker vid konstiga tillfällen på dygnets olika tider. 
Publicerat: 2014-05-21 @ 19:46:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!