Kramgo

 
Idag är jag mer kramgo och mer lugn i det stämningsmoment jag är i för tillfället. Dagen har gått för fort och det känns inte som om jag har gjort något vettigt alls under dagen. Dock har jag gjort det och är som sagt även nöjd idag med. Har gjort grunden till en bok som nu ligger för torkning. Har även gjort ett konstverk med träpinnar och annat skoj. Men det får bli ett annat tillfälle som jag visar upp den.
 
Vår utställning på biblioteket ligger framme och igår var det dessutom vernissage. Var dock inte med själv då jag hade skrivarkursen samtidigt. Var tydligen lite tafs om vad som gjordes och inte gjordes under vernissagen. Sprang fort därifrån då jag inte ville bli indragen i det hela. Kände att det var bäst så.
Snart dags att bege sig till kören. Kul! Nu fika med Mr P-A och Miss H2
Publicerat: 2014-03-26 @ 16:40:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!