Symaskinens stress

Torsdag och jag känner mig mer eller mindre stressad även om jag inte behöver göra det. Men kan inte låta bli och då får det bli som det blir helt enkelt. dagen har varit fullt sysselsatt med att bråka med en symaskin och försöka få ihop de byxor som jag från början bara skulle lappa ihop. Men nu har det istället blivit ett heltidsprojekt för min del. Ja ja det får bli som det blir och jag vet inte om jag kommer bli nöjd med dem. Det återstår att se som sagt.

Var även iväg för att träffa min samtalsterapeft. Men tydligen var den tiden jag hade inte alls den tid jag skulle var där. Skulle ha varit där en timme innan. Men satt ner snällt och väntade på om hon kanske kunde ha tid med mig. Fem minuter blev det och en del förbannelser. Inte fick jag heller reda på om hur utredningen blev heller. Så jag får nu vänta hela sommaren på det och till hösten kanske jag får reda på svaret. Inte för att jag egentligen vill vänta, det kommer bli en plåga för min del. Vill inte gå och oroa mig i onödan om man säger så. Men kan inte styra allt här i livet även om man skulle vilja det.
Borde egentligen åka hem nu för jag har en del att stå i när jag kommer hem. Men det blir väl till att åka direkt till mötet som vi ska ha ikväll med hgf. En lång dag med andra ord, bara tur att man är ledig imorgon. Så frågan är hur jag ska göra med helgen. Kanske hör jag av mig till mor och är där under helgen. Vore riktigt trevligt och skönt. Koppla bort vardagen ett par dagar.
Publicerat: 2014-06-05 @ 16:22:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!