Söndagskväll

Hemkommen efter ett par dagars lugn och mys hemma hos mamma. Det kändes riktigt skönt att få komma bort ett tag. men ännu bättre att få komma hem igen. Imorgon blir det till att återgå till vardagen igen. Vet inte om jag riktigt vill tillbaka till verkligheten riktigt än, men det är dock ett måste. Får bara inse att det är ett par veckor kvar innan jag får mina fyra veckor av tillfälligt uppehåll. Inte semester då af inte vill se oss som lediga på det sättet. Bara uppehåll från att söka jobb och vara på sin sysselsättningsplats. Men men....ska inte tänka mer på det just nu känner jag. Blir bara på dåligt humör då.

Även om jag varit hos mamma så har jag inte gjort så mycket under dagarna. Bara varit och umgåtts med mor och styvfar. Har även träffat mormor och moster som var på besök från Göteborg. Trevligt trevligt och mormor skötte sig mer än bara exemplariskt förutom att tjata om diverse saker som jag egentligen inte lyssnade på. Inte alltid jag orkar lyssna på hennes pladder, låter henne prata så är hon nöjd.
Therese och svågern kom förbi och tja det är ju som det är där också och jag vet inte vad jag ska tycka mer än det jag redan gör. Inte så mycket att göra åt för tillfället och det går inte att ändra på det heller. Har försökt i hela mitt liv och alltid mötts av besvikelse och stora sår.

Borde göra lite nytta här hemma, men får göra det när orken kommer till mig. Nu ska jag bara försöka att fixa till lite mat så man har lunch med mig imorgon och sedan ta en lång kall dusch. Min lägenhet är som en medelvarm bastu och jag känner mig som en kokt kräfta. Låta resten av dagen passera och lägga mig skapligt ikväll. Känner mig själv och söndagar brukar vara dagar då jag har svårt att komma i säng tidigt.
Publicerat: 2014-06-08 @ 20:19:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!