Slutkörd fredag

Hemma efter en lång dag med gud vet vad egentligen. Är bara glad över att det äntligen är fredag och att man har en helg framför sig att ta det lugnt. Och tro mig för det behöver jag verkligen om jag säger så då energin inte riktigt finns hos mig för tillfället. Med andra ord har jag stor rätt till att säga att jag är slutkörd och en aning trött.
Dessutom så föll jag pladask på väg till jobbet och slog i knäet ganska ordentligt. Så nu hoppar jag runt med kryckor som en annan halt höna. Och i ett svagt ögonblick under eftermiddagen lovade jag Mr P att jag skulle vara utan kryckor på tisdag. Vilket jag hoppas på själv om jag ska vara ärlig. Men å andra sidan så är inte han på plats då han har semester. Men N var i närheten och hörde allt så hon blev Mr P:s ögonvittne och om jag kommer till jobbet på tisdag med kryckor kommer han veta det.

Har påbörjat ett mycket stort projekt som antagligen kommer ta minst en vecka. Blir kanske bra då det är en vecka kvar innan jag går på tillfälligt uppehåll. Då jag inte får säga att jag går på semester så har af sagt att det heter tillfälligt uppehåll. Hur som helst så har jag påbörjat ett nytt träd som är en aning större vad jag tidigare gjort. Det kommer bli intressant när det väl blir klart. Väldigt intressant och kul att göra. Blev inspirerad när N påbörjade sin stora gren som hon ska hänga smycken på. Ska bli roligt att se när den väl blir klar.
Publicerat: 2014-06-27 @ 17:56:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!