Tro inte allt

 
Tro inte allt vad en bild vilk säga. Den lägger på extra kilon, den kan få för sig att ge andra färger än vad det egentigen är. Men framförallt, en bild talar aldrig riktigt om hur man egentligen känner sig och hur världen är mog dig eller inte. Så komm inte och säg att en bild säger mer än tusen ord. För jag kan lova att tusen ord sårar mer än en enkel bild som inte säger mer än vad som hände just då när bilden tog.
 
Bara ett par tankar jag haft nu i ett par dagar som jag bara var tvungen att få ur mig. Vissa tror tydligen att de kan säga och göra precis vad de vill utan att stå för koncekvenserna. Jag börjar mer och mer bli trött på det här. Plus att det är oftas andra som får ta emot stötarna, jag bland annat (ganska ofta när det gäller en viss person). 
 
Publicerat: 2014-07-23 @ 08:00:00


4 kommentarer
Postat av: Anonym

Å andra sidan, är det inte bättre att reda ut problemen med personen i fråga istället för att häva ur sig allt här där personen kanske inte ens ser det?

Svar: Ibland så fungerar det inte alltid att tala om för personen i fråga. Den här personen vill inte inse vad denne har gjort och fortfarande gör mot dem denne tror sig älska.
Milliz

2014-07-31 - 16:02:16 |
Postat av: Tessa

Det är inte alltid bra att älta men samtidigt så är det bra att minnas så att man kan gå vidare i livet till det bättre.

Svar: Kanske, kanske inte.
Milliz

2014-08-01 - 13:28:53 | URL: http://tessameddetmesta.blogg.se
Postat av: Ankan

Det är svårt det där tycker jag. På ett vis har Tess lite rätt i att det inte är bra att älta, i alla fall inte för mycket även om det kan vara skönt att älta ibland. (om inte annat kan det bli lättare att gå vidare om man får älta ett tag)

Sen kan jag personligen ha svårt för folk som inte kan prata ur skägget och säga vad problemet är. (Mest bara för att jag vill kunna reda allting på en gång om det är jag som är orsaken till problemet) Om Milliz tänker på den (eller de två) personer jag tror hon tänker på så kan jag förstå att det inte går att prata med dem.

2014-08-07 - 19:56:27 | URL: http://imaginerium.blogg.se
Postat av: Malin

Jag förstår inte vad som är problemet här?! En blogg är oftast för de flesta ett sätt att kunna skriva av sig när det gäller tankar, funderingar och rent utav det som de har råkat ut för i livet. Andra skriver för att nå ut till det svenska folket. Nu vet jag inte hur det är med Camilla, men som jag förstått så skriver hon för att kunna skriva av sig. Och varför vara anonym när man ställer en sådan fråga? Stå upp för det du skrivit och låt bloggaren veta vem det är.

2014-08-09 - 22:35:24 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!