Slöa tankar

Sommar slö och tyst i hela kroppen. Inte mycket gjort av dagen och jag ska vara ärlig och säga att det kan vara skönt det med. Tankarna har dock farit runt kring branden på Allaktivitetshuset här i Skäggetorp. Vem kan ha gjort det och varför gjorde denna person detta? Jag tror då att det var anlagt och att någon eller några ville få ut någon form av hämnd. Men jag vet inte, det är upp till polisen att avgöra.

Dagarna går faktiskt ganska fort och jag kan inte förstå hur den här måndagen kan ha passerat så fort. Men jag ska inte klaga för jag njuter samtidigt som jag våndas. Ja det låter galet men det år så sant. Eller något så eller jag vet inte!! Dock är jag riktigt glad över att det inte är så varmt ute nu. Bastuvärmen i min lägenhet har sjunkit och jag behöver inte svettas mig till sömns varje kväll.
Publicerat: 2014-07-14 @ 21:22:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!