Skånska tankar

Sitter i stillheten och väntar på bättre tider. Har tillbringat de senaste dagarna hos syster i Skåne. Om några timmar ska man ta tåget hem till Linköping igen. Ska bli skönt att få komma hem även om jag har haft det hur trevligt som helst. Inte kan jag klaga på vädret Heller, för det har varit hur fint som helst. Kanske lite för varmt mitt på dagen annars inget fel ☆👍

Får bara hoppas att lägenheten inte är för varm nu när man kommer hem. Men jag har varit smart och dragit ner persienner och dragit för gardinerna. Men man ska kanske inte vara för hoppfull. Dock skadar inte att ha lite hopp. Just nu önskar jag bara att tiden går lite långsammare för jag hinner inte med. Och jag vill gärna stanna ett par dagar till, men det kommer fler tillfällen att åka ner.
Publicerat: 2014-07-27 @ 13:45:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!