Packning inför flytt

En hektisk onsdag kan jag känna att det kommer att bli. Även om jag hade en lugn förmiddag med jobbsök så är inte eftermiddagen något liknande. Har hållt på med att packa ner saker inför flytten till Collegium. Kände att det var dags då ingen riktigt ville ta tag i 56:ans saker. Men å andra sidan så kanske det var bra att jag gjorde det så det blev ordentligt gjort. Inte för att jag är färdig, det är långt ifrån färdigt om sanningen ska fram. Man får ta en sak i taget och hela tiden hittar man mer saker. Har insett att det finns grejer här som jag inte hade någon aning om och jag har varit här i två år nu.
 
Snart ska jag gå iväg till läkaren och min terapeft för att få prata av mig lite. Lätta på ryggsäcken som vissa skulle säga. Efter det blir det till att gå tillbaka och försöka att fortsätta på trädet jag håller på med. Ett projekt jag inte kommer bli färdig med känns det som. Dessutom lär jag nog hitta mer saker att packa ner om jag känner mig själv rätt. Dessutom känns det riktigt skönt att veta att man har friheter över vad som skall packas ner och vad som ska slängas. Men jag har lite svårt att slänga saker som fortfarande fungerar. Jag är en liten ekorre och det är inget jag skäms för heller. Det är tydligen något som går i släkten också. 
Publicerat: 2014-07-02 @ 13:24:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!