Frånvarande uppdatering

Känner mig hemskt egentligen nu när jag tänker efter. Jag är så dålig på att kunna uppdatera mig utan att bli för tjatig eller upprepande. Som en gammal skiva på en grammofon. Risken finns att jag kan bli det. Nu när jag varit ledig i två veckor så känner jag att tiden inte riktigt räckt till även om jag inte gjort så mycket alls de två veckor som passerat. Men upptagen har jag varit tydligen då jag glömt att göra saker, höra av mig till folk och givetvis uppdatera det elektroniska. Jag börjar misstänka att jag snart lär behöva någon som upprepar allt för mig då jag ständigt glömmer saker. Å andra sidan så kanske jag glömmer varför jag har en papegoja på min axel som upprepar allt jag gör och allt jag säger. Nej det är nog lika bra att låta bli och falla in i glömskan.

Inne på tredje vecka. Skönt, men kanske lite för varmt för mig. Värmen tar kål på mig och om jag kunde skulle jag bygga en inomhus pool. Dock skulle inte min hyresvärd gå med på det och så skulle nog grannarna få lite att klaga på. Iaf en utav dem, nämner inga namn men denne vet nog vem det är.

Nae nu får denna abstrakta uppdatering vara nog. Ska plundra min frys på is och sedan ska jag ta mig en kall dusch. Ska göra kvällen tidig ikväll, vilket jag säger varje kväll nu den sista tiden. Men jag känner mig själv och det är bäst att börja återgå till vardagen igen då man faktiskt är vaken om dagarna och inte om nätterna.
Publicerat: 2014-07-22 @ 18:51:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!