Första veckan

Första veckan av ledighet har snart passerat och jag kan inte direkt påstå att jag har gjort något vettigt. Har mestadels sovit ut och tagit det lugnt. Har försökt att plocka lite här hemma också men kan heller inte påstå att jag kommit någonstans. Har inte haft någon ork eller lust till något. Däremot och kanske lite synd så har jag slöat framför dumburken och datorn. Men å andra sidan har jag fått gjort lite smycken och andra saker som jag har beställningar på.

Tre veckor kvar och gudarna ska veta att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med dem. Börjar faktiskt nu klättra på väggarna och gå mig själv på nerverna. Måste verkligen komma på något att göra så att jag inte blir mer galen än vad jag redan är. Ska inte komma med ursäkter eller så för vädret har varit mer än bara bra så jag borde ha varit ute mer. Men jag känner också att jag måste lyssna på min kropp.
Publicerat: 2014-07-10 @ 21:20:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!