Adjö Linköping

God morgon. Uppe med tuppen för att göra det absolut sista innan jag knatar över till far och Kerstin för att äta och sedan åka till tåget. Sedan bär det av ner till skåne och ett par dagar hos syster. Humöret är på topp så jag tror det kommer att gå bra. Det är ett måste för alla parter under resan.
Givetvis blev jag inte klar igår kväll, men det visste jag ju redan och var väl förberedd på att gå upp lite tidigare för att fixa det nu på morgonen. Så ja nu är jag mer än redo. Nästa gång vi hörs är jag antagligen en ny människa med lite stadigare fötter att stå på. Och det tar vi tacksamt emot faktiskt.
Publicerat: 2014-07-24 @ 08:52:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!