Uppe med tuppen

Längtar till sommaren igen....detta kan inte vara bra för själen.
Den här vintern har inte varit någon vinter alls.
 
 
Hopp hopp...uppe med tuppen. Hur lyckades jag med det? Ingen aning....men det är väl bara bocka och buga för det. Snabbt få i sig lite frulle och sedan klä sig för att knata iväg till lokalen och börja förbereda inför dagen. Packat ner det jag ska ha med mig och lite gott humör och tålamod för hela fosterlandet.
Snart blir det till att läga sig igen för dagen går för fort... Ja just det för om du har missat det så är det lördagen den 11 januari 2014. Bara för att upplysa er om det.... Kommer dock vara mer än bara död ikväll om jag känner min egen kropp rätt. Bara tacka och ta emot för det kan behövas.
Publicerat: 2014-01-11 @ 09:45:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!