Måste medge

Måste medge att det är ganska skönt att inte göra så mycket av den första dagen på året. Kanske är det en bra början till att kunna lyckas mer än vad man gjorde året innan. Med en liten och enkel början så kan man bara avancera allt eftersom. Har jag rätt eller har jag rätt?
Nu ska jag inte göra så mycket mer med dagen. Väntar på att maten skall bli klar så att man kan äta en sen middag för mig själv. Bättre än så kan det inte bli då jag känner att jag har det bra i min ensamhet och min lägenhet. Som på ett under har hållt sig i skinnet sedan dammjagaren åkte in i skåpet före jul. Helt otroligt, men också riktigt sant.
 
Imorgon är en annan dag. Det blir till att gå ut till Ikano för att gå till en telfonaffär för att få lite hjälp med min telefon som har bråkat de senaste dagarna. Kan inte ringa eller skicka sms till någon. Men jag kan ta emot både sms och samtal. Vet inte vad det kan vara och det går över min förmåga att förstå. Så det är bäst att låta experter ta till deras kunskap. Nymordernigheter är inte min grej och de nya telefonerna är så enkla att man inte förstår dem alls och därför blir det svårt att förstå. Kanske kommer jag att finna något på rean om jag har tur. Och det beror helt och hållet på om jag orkar och hinner. Och om mitt sällskap orkar och hinner med....
Publicerat: 2014-01-01 @ 19:26:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!