Magstarka magstrejkar

Bedrövande trött och irriterad på kylan som tränger in i lägenheten. Medan termostaten visar hela 23 grader inomhus sitter jag och funderar på om det verkligen stämmer. Vilket det troligen gör, men mina tår och mina fingrar säger något annat då det känns som om det ligger på nolla om inte kallare. Men ska inte klaga, det kan vara värre och förhoppningsvis blir det varmare snart. Men det lär nog dröka en till två månader.

Har varit hemma idag då min mage inte alls varit sammarbetsvillig på något sätt alls. Ingen behaglig känsla alls och tack vare att den har trilskats så har jag kanske fått tre till fyra timmars sömn inatt. Inget roligt eller något jag önskar någon annan. Inte första gången magen krånglar, kanske dags att kolla upp det. Jag har mina misstankar men är inte säker. Får ringa och boka en tid i framtiden på vårdcentralen för att kolla upp för att kunna styrka eller stryka mina misstankar. Det är bara typiskt att det kom nu när man har börjat jobba igen. Jag som glatt mig åt att inte behöva vara hemma hela dagarna. Men imorgon är jag fit for fight igen så magen kan ta och slägga sig i väggen.
Publicerat: 2014-01-14 @ 19:38:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!