En kulen...

En kulen natt för länge länge sedan....eller inte alls. En gång för många många år sedan...eller inte alls. En gång som den dag det är så har det varit en bra dag. Vaknade tidigt och var för första gången (om man inte räknar med gårdagen) utvilad. Speciellt då jag vaknade redan vid 6.30 och var klarvaken och mycket utvilad. Ett mirakel? Både ja och nej och så lite vetenskap och kunskaper från en läkare och samtalsterapeft. Men jag är mer än nöjd även om ett litet tvivel gror längst ner och längst in i magen på mig. Kan inte vara helt positiv till saker och ting även om jag är hoppfull.
 
Har hunnit med att följa med far och Kerstin för att handla, både på Maxi och på Ö & B. Plockat undan och diskat upp disken som växte i diskhon. Nu sitter jag och småfryser i min varma men icke varma lägenhet. Lite smått rastlös, men det löser sig då det alltid finns något att göra. Så fort jag har kommit igång så får jag upp värmen igen. Så är det och så blir det. Bra!
Ska egentligen inte göra så mycket nu i helgen, bara vara och ja bara vara. Får se vad som händer under kvällen, slår väl på någon film eller så tar jag fram en bok och fördriver tiden på det. Eller så tar jag fram papper och penna och skriver lite. Har några uppgifter att göra till nästa träff med skrivarkursen. Det kommer bli något av det med även om jag inte riktigt vilken av de idéer jag har som jag ska ta. Får kanske köra ole dole doff...
 
 
 
Publicerat: 2014-01-25 @ 15:51:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!