En gnus väntan

Trött som en gnu och mer förvirrad än vanligt. Men det är ingen nyhet då jag ständigt och jämnt är det. Men dagen har varit till nytta trots allt och mer begärs det inte för egen del.
Har varit ute till Ikano för att prata med en tjomme på Phonehouse som gav svaret jag redan visste på något sätt. Han kunde inte hjälpa mig i butiken, utan jag var tvungen att kontakta comviq på deras nummer eller deras hemsida. Men det var lättare än sagt då jag fick riva mig i skallen mer än en gång. Men inget vettigt svar fick jag för det. Jag ringde ett nummer som egentligen bara var till för dem som har kontantkort. Men efter 30 minuters väntan i kö kom jag fram och fick någorlunda hjälp av en tjej som verkligen var service inriktad. Så på den fronten var jag nöjd. Men hon kunde inte riktigt hjälpa mig där utan egentligen rådde mig att gå genom deras hemsida för att få rätsida på mitt problem. Men då jag berättade att jag helst ville prata med någon via telefon så fixade hon så att de på abonemang sidan kunde hjälpa mig, de fick en rapport om mitt problem och så skulle de ringa så fort de hade tid. Det menas efter 24 timmar och kanske lite längre. Så tidigast imorgon eftermiddag hör de av sig. Men med min vanliga tur så kommer de inte höra av sig förrän på måndag...jag bara vet att det kommer att bli så.

För övrigt har det inte hänt så mycket med dagen och mer ska jag inte göra. Sitter och gottar mig i att jag inte ska jobba förrän den 13:de januari. Gött, men jag börjar redan gå mig själv på nerverna och vem vet om jag tar en sväng in till jobbet på måndag bara för att hämta lite verktyg för att sedan åka hem till mor för att hjälpa henne med ett armband. Men jag vet inte, har inte bestämt mig ännu hur jag ska göra... Det återstår att se. Nu ska jag bara ta det lugnt och bara vara.
Publicerat: 2014-01-02 @ 16:55:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!