Tuff dag

En tuff torsdag som så många gånger förut. Ändå har jag inte krypit in i min grotta. Det är ett stort steg framåt för min del. Har varit hemma idag, med värk i kroppen och kramper i magen. Det känns bättre nu så det återstår att se om jag åker och jobbar imorgon. Men det lutar till att jag gör det, det bästa är att jag rör mig hela tiden.... Något sådant. Dagen har gått till att vila kroppen och ta det lugnt så nu är jag mer än bara rastlös. Å andra sidan är det inte konstigt att jag är rastlös, brukar vara det med jämna mellanrum.
 
Igår var det kör och oj oj säger jag bara. Andra veckan vi kör och det låter redan SÅ bra. Det lär dessutom bli mer än bra när vi väl kommit längre. Någon gång i april/maj kommer vi ha en konsert och inteckterna går till smile... Så det går till något bra. I tisdags var det även starten för dramakursen och även där var det drag och det var några nya som började och redan första gången kom de in i gruppen. Vi kommer även sätta upp en uppsättning av något slag. Vad och hur det blir har jag ingen aning om ännu. Men roligt kommer det bli.
 
Snart dags för sängen för min del och det kommer att bli en tidig kväll. För om jag ska orka upp imorgon så är det dags för en tidig kväll. Bara glad över att dagen har gått fort även om jag i vanliga fall tycker att dagarna går lite för fort. Idag har tiden haft turen på sin sida. Inte ofta!
Publicerat: 2014-02-13 @ 20:57:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!