Tidsbristande dag

Lördags kväll och jag undrar vart dagen har tagit vägen. Den har gått alldeles för fort och jag har inte hunnit med hälften jag tänkt göra under dagen. Det är typiskt när man har klämt in så mycket som möjligt under en och samma dag. Kanske är det så att tiden vill säga mig att dela upp det mellan dagarna och inte försöka göra allt på en och samma gång. Vem vet! Hur som helst så ska jag inte göra så mycket mer än att diska senare. Det är ju tydligen ingen som gör det åt mig. Konstigt eller hur?

Gårdagen gick fort och när jag väl kom hem höll jag nästan att somna på sturt. Konstigt vad vissa saker kan göra och låta sig ske i olika former. Det blev en massa snick snack och en hel del färdigställande av lite armband jag gör i ringsmycken. Jag målade lite askar också som jag i veckan som kommer ska göra decopage på. Två ska med till utställningen vi ska ha och den sista är en egne ask som vi fick vår julklapp i innan jul.

Jag och en av damerna som har sin fas plats hos Aktiv Ungdom kom fram till att vi visste vilka vi var. Hennes son och jag gick i samma klass i mellanstadiet och i högstadiet. Snacka om att världen är liten när man stöter på folk så där. Lite kul också om jag ska vara ärlig. Det blev lite prat om vilka vi umgick med när vi gick i skola osv. Komiskt!
Publicerat: 2014-02-08 @ 18:28:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!