Mardrömmar och knaper tid

Nu är det så där igen att tiden går alltför fort och ännu en helg har passerat. Har inte hunnit med alls och hälften av det jag skulle ha gjort (om inte mer) ligger kvar på den plats de låg sist jag tittade på dem. Får helt enkelt ta det någon annan gång när tiden är för min fördel.
Helgen har gått åt till att tvätta väggar, lister och annat skoj. Sedan har vi (några av oss i styrelsen) målat första omgången på tre väggar. Blev riktigt bra och konstigt nog gick det fortare än vad jag trodde att det skulle göra även om det tog längre tid än vad jag dragit ut på slutsatsen. Men men...det gör det samma huvudsaken att det blev bra och det blev det.

Imorgon är det åter igen en ny dag och en ny vecka. Så det återstår att se vad som komma skall och vad jag kommer att ta till mig och göra under veckan. Försöka lista ut något att ge till min syster som fyller den 24 februari. Men än så länge har jag gått bet och vet inte vad jag ska hitta på. Men jag kommer säkerligen på något!
Drama på tisdag kväll och Glädje kör på tisdag förmiddag så det ser jag fram emot. Måndagar brukar inte ha så mycket att erbjuda tyävrr... Missar popkören den här veckan som kommer nu på grund av årsmötet. Men det är inget att göra åt, kan inte ändra på det som är. Lite tråkigt dock, och jag kan tyvärr inte klona mig.

Snart dags att lägga sig och brottas med kudden och låta John Blund göra sitt. Får bara hoppas att jag slipper mardrömmarna jag haft de senaste nätterna. Inga roliga drömmar alls och jag kommer att fortsätta att drömma dem så länge och varje gång jag tar insomningstabletterna. Tar dem visserligen inte varje kväll men de kvällar jag tar dem drömmer jag den ena mardrömmen efter den andra. Huga huga!
Publicerat: 2014-02-16 @ 20:34:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!