Ingalunda delar

Sitter och funderar på allt och ingenting. Skulle kunna säga äntligen söndag, men det skulle vara lite sent då dagen snart är slut. Inte många timmar kvar av den här dagen. Inte för att jag har gjort så mycket med dagen. Har varit hemma hos far och ätit mat sedan följde jag med dem till faster för att spela bingolotto. Vann för en gång skull även om det bara var 100 :-. Men man får väl vara glad för det lilla antar jag.
Blir snart sängen för min del om jag ska orka upp imorgonbitti. Och om min kropp är som den var imorse så kan det bli lite strider mellan mig och kroppen. Men hoppas på det bästa. Det är bara att inse att man inte är en ungdom längre även om jag inte har den höga åldern än.

Den här veckan som kommer lär det kanske hända en del. Det vet man aldrig om jag ska vara ärlig. Alltid en glad överaskning när man kommer och inser att man finner en inspiration som man inte alls hade när man åkte hemmifrån. Ja ja, får bara vara glad över att den kommer över huvudtaget. Men jag ska fortsätta på mina lådor som jag målade i fredags. Så det blir lite decopage och så ska jag göra finslipet på de armband jag fixar till åt min syster och svåger.
Publicerat: 2014-02-09 @ 20:53:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!