Varma tankar

Fredag och snart eftermiddag, eller så är det eftermiddag redan. Mina fyra veckors ledighet (tillfälligt uppehåll) är nu till ända. På måndag börjar jag att arbeta igen och det ska bli skönt. Men samtidigt så önskar jag att jag kunde få ha en vecka till vecka för att vara ledig, bara för att ta igen sig efter den tid man har varit ledig. Galet? Ja du kanske så är det så. Dock så vet jag att det inte kommer att bli så. Det är bara att bita i det sura äpplet och gå vidare.

Har försökt att rensa här hemma, men har inte kommit så långt, värmen tar ut mig och min kropp säger ifrån. Har fått tillbaka värken jag haft till och från sedan i våras. Men det är bara att härda ut och försöka röra på sig så att man inte blir stel. Bu ska man gå från ena bastun till den andra. Får hoppas att det är lite svalare ute och att det fläktar en aning. Det är ett under att jag inte har smält bort än. Men jag hoppas att man har svettats bort en del av den extra vikt man har. Fast det är ju föga troligt eller?
Publicerat: 2014-08-01 @ 13:41:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!